torstaina, toukokuuta 14, 2009

I see it on the mirror .. but I don't believe it.


mä nään peilistä miten mun vatsa pienenee, vaik on se silti valtava..

taas voitte postauskellonajasta huomata olenko koulussa. en. oikeasti mun pitäs olla nyt köksäntunnilla, syödä jotain äklöjä keksejä ja tuulihattuja. yhteensä ainakin miljoona kaloria.

laskin eilisen kalorit uudestaan. ei niitä ollutkaan kuin vähän yli tuhat. on sekin paljon, mutta en syönyt enää mitään klo 17 jälkeen. sais olla ylpeä nyt. musta tuntuu et itsekuri on tulossa takasin kaukaiselta matkaltaan. mut se tarkottaa kans sitä et menkat ei oo tulossa takasin vaik ne on ollu poissa yli 2 ja puol kuukautta.

vaaka yllätti mut ilosesti. 52,7kg, bmi siis 17,9! hyväminä. voi muuten olla et oon kasvanu, etten ookkaan enää 171,5cm pitkä. tammikuussa mut mitattiin viimeks (hoaw, painoin sillon jtn 50 kiloa.. jouluna viel 48..) ja se terkkari sano et voin kasvaa viel pari milliä mut ei enempää. oon viimisen vuoden ja muutaman kuukauden aikana meinaa kasvanu huikeet 0,7cm.. ens viikon keskiviikkona on koululääkärintarkastus (mopokorttia varten), ni pyydän et ne mittaa mut ku haluun tietää oonko kasvanu. vaakaa mieluummi vaik sit välttäsin.. en haluu et ne näkee miten oon lihonu.. koska edellises tarkastukses vaaka näytti 52kg ku olin juonu sen 2 litraa vettä.

mut sit takas tähän päivään. jäin kotiin, koska mul ois ollu ihan järkyttävä määrä kaikkii kokeit täks päiväks. tiistaista ois enkun kuuntelukokeen uusiminen, keskiviikosta (kavereiden sanoin) übersupervaikeen enkunkokeen uusiminen, ja tälle päivälle ois ollu vielä bilsas tunnistuskoe (hiiriä, myyriä, päästäinen, hirviä, poroja, pöllöjä +10lintujalija) .. ja sit erikseen viel bilsan oikee koe. koin siis fiksummaks jäädä kotiin nukkumaan, haluun jonkunmoiset numerotki siitä. maanantaina ois vielä historiankoe, tiistaina fysiikankoe ja ensviikolla terveystiedon koe. koulu on ihan liian vaikeeta verrattuna siihen et mun piti nostaa keskiarvoa. oma syy kylläkin, mitäs oon vaan riehunu koko lukukauden ja hakeutunu ongelmiin.

äiti huus mut taas hereille. joskus kymmeneltä, et tuu syömään aamupalaa. noh, mä otin banaanin ja mukin mehua, ja sitku äiti häipy keittiöstä ni bansku roskiin ja mehut viemäriin. nolla kaloria siis. kelasin jos keittäsin itelleni puuroa. kaurapuuroa. kun se tehään veteen ja laitetaan vaan 1dl kauraryynejä ni koko hommassa on 136 kaloria. ja jos laitan vaik puol litraa vettä, ni siit tulee vaan 27kcal/100g.

anteeks mä kirjotan sekavasti, hypin asioista toiseen. muistin vast nyt mist mun piti oikeesti kirjottaa, siit mist toi ylempi kuva kertoo. mä en taaskaan pystyny pysyy eros saksista vaan annoin niiden tehdä tutut kuvioit nilkkaan. nyt mä nukunki sukat jalassa ettei kukaan näe noita.. pelottaa mennä suihkuun, haavat kirvelee ja sit tuun vaan mahdollisimman nopeesti omaan huoneeseen ettei kukaan nää mun nilkkoja.

2 kommenttia: