perjantaina, toukokuuta 15, 2009

please, kill me!


anonyymi kyseli miten aijon laihtua rippileirillä kun siellä syödään koko ajan. mä piilotan ruokaa, uin, pelaan ulkopelejä (varmaan ainoat tavat liikkua siellä?), jumppaan vessassa ja suihkussa. harkitsen jopa vakavasti että voisin opetella oksentamaan ja kadota ruoan jälkeen vessaan tai johonkin muualle. rippikoulupaikkamme on luultavasti keskellä ei-mitään, joten sieltä on helppo kadota.

päivää ennen kun mä alotin tän blogin mä painoin 54,1 kiloa. mä painan nytkin 54,1kiloa! helvetti. mulla oli vatsatauti, sen avulla putos paino tonne 52,7kg asti. eilen sit söin n. 2000kcal (sillä lihois viikossa puol kiloa) ja lihoin PÄIVÄSSÄ takas ton kaiken.. no ihan ymmärrettävää kun ei oo enää vatsatautia "poistamassa" ruokaa mun kehosta.

mua hävettää. mulla on paksut reidet, mä en tahdo mennä kouluun. olin siellä viimeks maanantaina, ja sillonkin mulla oli lökärit kun en vain _pystynyt_ menemään sinne missään tiukissa housuissa. oikeesti apua.. alan taas itkemään. itkin eilen sitä kun mun yllätys meni pilalle, mun piti siivota ja leipoa äitiä varten. jauhoja ei ollu tarpeeks, taikina jäi löysäks. sain uusia jauhoja vasta 3 tunnin päästä koska olin yksin kotona. oisin saanu ne ite pyörällä alle 30min kaupasta mut ku oon ollu pois ni en voi "kipeenä" yht äkkii illmestyy ihmeparantuneena sinne..

mut toi vaakalukema säikäytti. testasin sen ainakin sata kertaa ja sitte vielä käsipainoilla. aina sama. sama valtava tulos. se tarkoittaa vain yhtä asiaa. asioihin on tultava muutos. ja pian.

alkaen tästä päivästä. ei aamupalaa, koulussa ei ruokaa, kotona koulun jälkeen pieni annos ruokaa ja sitte harkkoihin, illalla ei enää mitään. haluun ton luvun pois vaa'an näytöltä pilaamasta kaiken. paitsi harkat vaan maantaisin ja perjantaisin, joten muina päivinä sitte muuta liikuntaa. tein muute eilenki ton 25 vatsaa, 25 selkää, 25 reisiliikettä per puoli. mut pitäs alkaa lenkkeillä tai jotai..

oon ihmeellisen pirteä verrattuna normaaliin, oon yleensä aamulla ku junan alle jääny. yleensä oon kans turvautunu kofeiinitabletteihin, mut nyt en oo moneen päivään ku oon saanu vaan nukkua.

edit klo 07:31

helvetti! sovitin äsken yksiä farkkuja, toisia farkkuja ja kaksia farkkulegginssejä. mä näytän _kaikessa_ läskiltä. mitä mun pitäs laittaa päälle kouluun? APUA!
(editoin illalla salkkareitten jälkeen sit päivän syömiset)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti